X

שאלות ותשובות

הדף עודכן לאחרונה בתאריך 18 בינואר 2020

איזה סוגי משלוחים אתם מציעים?

ברגע זה אנו מציעים רק אפשרות משלוח אחת. אנו עובדים כעת על אפשרות למשלוח מהיר במחיר מוזל משמעותי. ברגע שנגיע להסכם עם אחת מחברות השילוח, אנו נעדכן את הפרטים בדף זה.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

אנו עושים מאמצים כמיטב יכולתנו לשלוח את כל ההזמנות שהתקבלו עד השעה 17:00 באותו היום ועד כה אני עומדים ביעד זה ב-99.95% מההזמנות. מרגע שהחבילה נשלחה ועד הגעתה ללקוח המשלוח יכול לקחת עד 7 ימי עסקים, תלוי באיזה אמצעי משלוח בחר הלקוח. לצערנו ישנם מקרים שחברות המשלוח חורגות מהזמן המוצהר מה שגורם לעיכוב משמעותי.

כיצד אוכל לקרוא את המרשם שלי?

מרשם כתוב כולל בדרך כלל את המפרטים הבאים: עקומת בסיס (קימור), קוטר, עוצמה/מספר (SPH) ואז נתונים נוספים עבור צילינדר (CYL) וציר אם יש לך אסטיגמציה. המרשם לעין שמאל וימין יופיע בנפרד מכיוון שהם עשויים להיות שונים.

אם יש צורך לעזרה, אפשר ליצור קשר בצא’ט עם אחד הנציגים שלנו.

באילו אמצעי תשלום אוכל להשתמש?

  • כרטיס אשראי (VISA)
  • כרטיס דירקט (ישראכרט)
  • PayPal
  • דיינרס

האם אוכל להזמין עדשות מגע לעין אחת בלבד?

כן, להזמנת עדשות מגע לעין אחת בלבד, פשוט בטלו את סימון תיבת המרשם השמאלית או הימנית והמשיכו בהזמנתכם.
https://www.ioptix.co.il/one-eye-example/

כיצד אוכל להשתמש בקוד קופון?

אם יש לך קוד קופון, אנא הכנס אותו בדף העגלת קניות.

כיצד אוכל לבטל או לתקן את ההזמנה שלי?

אם עליכם לבצע שינוי או לבטל את ההזמנה לאחר ששילמתם עבורו, צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בטלפון 058-546-7849 או שלחו לנו בדוא”ל בכתובת [email protected].

האם אני צריך להירשם על מנת להזמין באתר?

אינך חייב להירשם כדי להזמין דרך האתר. אמנם אנו ממליצים להירשם לאתר כדי להנות ממעקב הזמנות מהיר ונוח, אפשרות להזמנה חוזרת וצפיה בהיסטורית ההזמנות שלך.

איך אני עוקב אחרי ההזמנה שלי?

באפשרותך לעקוב אחר הזמנתך בדף מעקב משלוח.

סל קניות

סגור